lördag 8 oktober 2011

عیسی مسیح خداوند زنده

وقتی کسی به عیسی مسیح ایمان می‌آورد و خود را به مسیح می‌سپارد همان طور که بین پدر و پسر و روح القدوس حیات و محبت وجود دارد همان حیات و محبت به او منتقل می‌شود. زیرا که خدا مسیح را در او قرار می‌دهد و حیات جاری می‌شود و مسیح در ما ساکن می‌گردد. «نان حیات من هستم. هر که نزد من آید، هرگز گرسنه نشود، وهر که به من ایمان آورد هرگز تشنه نگردد.» وقتی انسان گناه کرد و در سقوط افتاد حاکمیت خدا را از دست د...اد ولی امروز در عیسی مسیح خداوند زنده ما به اصل خلقت اولّیۀ خود برمی‌گردیم . و با زنده کردن ایلعاذر که در قبر بود عیسی نشان داد که محبت خدا در زندگی ما شروع شده . به این معنی که گر چه همۀ ما در این دنیا میمیریم, ولی در اصل حیات جاودان و زندگی ابدی ما با عیسی شروع شده و نتیجۀ گناه که مرگ ابدی و دوری ازخدا بوده برداشته شده. در واقع زنده شدن ایلعاذر نوبر حیات بود که خدا به ما نشان داده که قادر است ما را زنده کند و این زنده کردن سمبلی بود برای درک خداوند بودن عیسی مسیح . که در حضور خدا مرگ جایی ندارد. وقتی عیسی کور راشفا داد در اصل می‌خواست نشان دهد که او خود خداست و عیسی به ما نشان داد که او قدرتی‌ مافوق انسان دارد و فقط خدا میتواند چنین معجزتی انجام دهد و جان به انسان بدهد "هر که مرا ببیند خدای پدر را دیده است" "من در خدای پدر هستم و او در من" امین

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar